Warning: session_start(): open(/opt/alt/php56/var/lib/php/session/sess_0gp0s423nokn05il305d12ub96, O_RDWR) failed: Disk quota exceeded (122) in /home/asrblogi/domains/asrblog.ir/public_html/user.php on line 2 Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/asrblogi/domains/asrblog.ir/public_html/user.php:2) in /home/asrblogi/domains/asrblog.ir/public_html/user.php on line 2 
x تبلیغات
بازاریابی و بازرگانی

تبلیغات خوب

استفاده از بیلبورد تبلیغاتی باعث میشود تا شرایط تبلیغات در فضای باز فراهم آید چرا که امکان بیشتری برای استفاده از رنگها و دیگر عناصر دیجیتالی وجود دارد. در هنگام طراحی یک بیلبورد باید در مرحله اول موارد استفاده آن مورد نظر قرار گیرد . چنانچه به هنگام تنظیم آگهیهای تبلیغاتی ضرورت استفاده از خط بیگانه وجود داشته باشد باید اندازه خط زبان فارسی بزرگتر از خط زبان بیگانه باشد.

خرید محصولات از راه تبلیغات

امروزه افراد بیشماری در هنگام خرید محصولات و خدمات جدید به بررسیها و نظرات کاربران دیگر اتکا میکنند. یعنی اینکه باید تأثیر مثبتی را بر روی کاربر بگذارد تا مثلاً ترغیب شود وارد پیج شما شود و در صورت نیاز، پیجتان را دنبال کند. مسئله مهمیکه در رابطه با انواع روش بازاریابی و تبلیغات وجود دارد این است، تا زمانی که یک روش نتیجه بخش نباشد و مزایا و فوایدی را با خود به دنبال نداشته باشد عاقلانه نیست به سراغ بهرهگیری از آن برویم. اگر خواهان بهرهگیری از این روش تبلیغات محیطی هستید مطمئنا باید به نکات دیگری آشنایی پیدا کنید. شرکت های تبلیغاتی در مسیر پرسپولیس جالب اینجاست که رای آنها پس از ارسال بر روی بیلبورد به ثبت میرسید. در آلمان ، در تبلیغات سیاسی كه منجر به روی كار آمدن نازیها شد ، نقش بیلبورد انكار كردنی نیست.

نحوه تبلیغات مناسب

گاهی اوقات تن صدا خیلی بیشتر از خود کلمات، مقصود و مفهموم گوینده را منتقل میکند و از به وجود آمدن سوتفاهم نیز جلوگیری میشود. به طور کلی ، تبلیغات خارج از خانه (OOH) ، که بیلبوردهای تبلیغاتی بخش مهمی از آن هستند ، تا پایان سال ۲۰۱۸، ۳۵ چهارم رشد را به ثبت رسانده است. مجری تبلیغات محیطی در مسیر پرسپولیس سعی کنید صرف نظر از مسائل کلی شرکت تان از منافع حاصل از محصول تان صحبت کنید. برای تعیین اینکه بدانید تا چه میزان میتوانید برای معرفی و تبلیغ یک محصول یا خدمات هزینه کنید، باید ارزش طول عمر مشتری (Client Lifetime Value) را در نظر بگیرید.

پروانه کانون تبلیغاتی

چنانچه مدیر مسئول کانون تبلیغاتی برکنار شود یا پروانه کانون اجاره بیلبورد در تهران لغو گردد مجدداً نمیتواند تقاضای تأسیس کانون یا مدیر مسئولی کانون دیگری را بکند مگر پس از انقضای دو سال از تاریخ ابطال آن و با نظر کمیته مرکزی سازمانهای تبلیغاتی . من در سال ۱۳۶۹ وارد دانشگاه هنر شدم و با هیجان تمام در اولین کلاس کارگاهی نشستم، اما آن روز متوجه شدم که برخلاف آنچه همه از رشته گرافیک شنیده بودیم باد هوا است، چون تبلیغات، منبع مهم تغذیه و پیشرفت این علم و هنر، در ایران ممنوع اعلام شده بود و مگر در سال چند کتاب چاپ میشد؟

مزایای تبلیغات

در این مقاله به طور کامل با بیلبورد تبلیغاتی و مزایا و اهداف و کارآیی و البته اثربخشی آن آشنا شدید. توجه به اینکه در چه منطقه ای از بیلبورد استفاده میکنیم، نقش مؤثری در رسیدن ما به هدف تبلیغاتی مان دارد. ما باید روی یک نیمکت راحت بنشینیم و شما با تبلیغات خود به ما بگویید که چگونه زندگی کنیم، دنبال چه چیزی باشیم، چه چیزی بخوریم، خانه ما چه شکلی باشد، چگونه با مردم ارتباط برقرار کنیم یا هر جنبهای از زندگی که برای ما مهم است.

ماکت های تجاری

تبلیغات تجاری غالبا به دنبال افزایش مصرف محصولات یا خدمات خود از طریق «نام تجاری» هستند و سعی دارند یک نام یا تصویر یک محصول را در ذهن مصرفکنندگان تثبیت کنند. به هرحال باید در جایی باشد که افراد زیادی تبلیغات را ببینند. می توانید به سمت اجرای سه بعدی طرح ها بروید، از ماکت ها روی بیلبورد تبلیغاتی خود استفاده کنید، افراد در تعامل با آن باشند و حتی بیلبورد خود را متحرک کنید. خلاقیت در ذهن یک هنرمند نیازمند دو پیش نیاز است اول تخیل و بعد تصور. چند پوستر سینمایی و تاتر مورد نیاز بود؟

متخصصان در تبلیغات چطور کار می کنند؟

از همینرو متخصصان و مشاوران ما در الفبای تبلیغ آمادهاند تا هر آنچه که به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهند. قیمت اجاره این پایه ها در آن زمان سرسام آور بود و ما گرافیستها احساس شدید غبن میکردیم! اما این کمپین، کمپین معرفی ریبرندینگ بازار نیست بلکه قرار است یک سرویس را معرفی کند. بنابراین تبلیغات لازم نیست که حتما برای تبلیغات موثر به فکر روشهای پرهزینه باشیم. دردسرتان ندهم، از ۲۷ نفر هم کلاس ما، شاید ۵ نفرشان امروز گرافیستهای اسم و رسم دار و پرکار هستند و باقی آنها به کارهایی دیگر پرداخته اند. از یک اقدام به عمل متناسب استفاده کنید.

تبادل تبلیغات با شرکت های مختلف

در نتیجه میتوانیم بگوییم بیلبورد تبلیغات، بدنبال رفع نیازهای جامعه به مدد كار تبادل اطلاعات در سطح جامعه آمد. Heineken: بیلبورد 3بعدی. اندکی خلاقیت می تواند تمام نتیجه را تحت تاقیر خود قرار دهد، و بیلبورد 3بعدی Heineken’s این امر را اثبات نموده است. اما یکی از دلایلی که این نوع تبلیغ را محبوبتر کرده، امکان قرار دادن لینک وبسایت یا دیگر لینکها در استوری است. در كتابهای تاریخ بیلبورد هم میبینید كه این رسانه در زمان جنگ چه ابزار قدرتمندی بوده است.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%be%d9%88%d9%84%db%8c%d8%b3/

 

 

 

 

 

 

تبلیغات کارآمد

بعید است که تا به حال هنگام عبور از خیابان سربه هوایی نکرده باشید و رنگ و لعاب تابلوهای تبلیغات سطح شهر، چشمتان را نوازش نکرده باشد. این نوع تبلغات جایگاه شما را بهبود میبخشند و نشان میدهند که ارزش هزینه کردن را دارند. همانطور که در بالا اشاره کردیم تبلیغات چاپی به دسته های مختلفی تقسیم می شود که ما در ادامه این مقاله برای شما آن ها را معرفی می کنیم.

مناطق پر رفت و امد برای تبلیغات مناسب تراند

بیلبورد تبلیغاتی معمولا در مناطق پر رفت و آمد مثلا بزرگراه های درون شهری یا جاده های برون شهری شلوغ نصب می شود. از این نمونه میتوان واگذاری و فروش زمینهای شهری تهران به بسازبفروشها را مثال زد. بگذارید با یک مثال شروع کنم. به عنوان مثال امروزه واقعیت افزوده به عنوان رابطی با دنیای مجازی دیده میشود. بیلبورد ها یک رسانه هستند که می توانند پیام خود را به بهترین شکل به مخاطب منتقل کنند. برخی از طرح های بیلبورد در خارج از فضای واقعی که بیلبورد به آنها می دهد می ریزد و قسمتهایی از شکل ها از لبه های بیلبورد آویزان می شوند. مجری تبلیغات محیطی در مسیر پاسارگاد خاطرنشان کرد: قطعا تبلیغ روی بیلبورد سه وجهی در تقاطع همت و مدرس گرانتر از تبلیغ روی یک بیلبورد کوچک 9 متری در بزرگراه حاشیه تهران است.

تبلیغ برند

امروزه در هر جایی از شهر که قدم بگذارید اثری از تابلوهای بزرگ با ارائه یک تبلیغ یا یک شعار خاص از یکی از شرکت های تبلیغاتی در مسیر پاسارگاد را خواهید دید. تبلیغ برند یکی از انواع تبلیغات است که برای برقراری ارتباط قوی و طولانی مدت با مصرف کنندگان مورداستفاده قرار میگیرد. با توجه به هزینه های بالای تبلیغات از طریق بیلبوردهای تبلیغاتی اهمیت رعایت اصول و نکات اساسی بسیار ضروری است.

جلب توجه مخاطب

این مدت زمانی است که شما فرصت دارید توجه مخاطب را به سمت خود جلب نمایید ، پیام خود را انتقال دهید ، نام و مشخصات خود را برای او بیان کنید و در نهایت پس از عبور از کنار تابلوی شما در ضمیر او نقشی برجای بگذارید. اگر چنین نبود طراحی خود را اصلاح کنید. اگر از بزرگراههای مدرس، همت و چمران در شهر تهران گذر کرده باشید، به طور حتم چشمتان به یکی از تابلوهای رنگانگ تبلیغاتی افتاده که در کنار بزرگراهها خودنمایی میکنند. ترکیب رنگ ها مسئله بسیار مهمی است که اگر در این کار متخصص نباشید، ممکن است حس بدی به مخاطب خود انتقال دهید. به عنوان یک نوع بستر اطلاعاتی تبلیغات ، بسیار موثر است و همچنان به جذب مشتریان و آگاهی رسانی ادامه می دهد.

عکاسی تبلیغاتی

برای این کار تبلیغاتی یا عکاسی حرفه ای توسط ما انجام می شود، و یا تصاویر با کیفیت عالی را از منابع تصویری خود استخراج کرده و مورد استفاده قرار می دهیم. این آقایان آیا یک بار هم این بازیگران و ورزشکاران را آوردند پای کار تا برای کمک به رعایت پروتکلهای بهداشتی کرونا از آنها کمک بگیرند؟

تبلیغات موبایلی

تبلیغ دهندگان به کمک تبلیغات موبایلی تپسل میتوانند محصول خود را از طریق برندسازی با نمایش تبلیغ، هدایت به صفحه فرود با کلیک بر تبلیغ، جذب کاربر با کیفیت در حجم زیاد با نصب اپلیکیشن و یا انجام فعالیتهای تعریفشده مانند عضویت، استفاده از خدمات و … این یک فرایند قدرتمند است که به خریداران کمک می کند تا ارتباط تبلیغات خود را با پیام های خلاقانه یا محصولات متنوع به حداکثر برسانند. در این روش سعی می کنند تا از افراد محبوب و چهره های مشهور استفاده کنند. اکثریت برندهای معروف و محبوب نه تنها از یک روش تبلیغاتی بلکه از چندین روش تبلیغاتی جهت معرفی نام تجاری خود به عموم استفاده می کنند تا در میان آهاد جامعه شناخته شوند .

خلاق ترین ایده های بازاریابی و تبلیغاتی

استفاده از خلاق ترین ایده های بیلبورد های تبلیغاتی می تواند مزایای مختلفی از جمله فروش بیشتر را به همراه آورد. وی توضیح داد: در چهار، پنج ماه اخیر سازمان زیباسازی شهر تهران، به نحو غیرشفافی تعداد قبل توجهی تابلو تبلیغاتی را در سطح شهر تهران راهاندازی کرده است که این تابلوها نه تنها بر اساس استانداردهای آیین نامه نصب تابلو و علائم شهری جانمایی نشده اند، بلکه به نظر میرسد حاشیه های زیادی بر سر نحوه صدور مجوز این تعداد تابلو وجود دارد که باید با پیگیری نهادهای قضایی و نظارتی باید جوانب آن روشن شود. فروش فضاهای عمومی شهر به بنگاههای خصوصی تبلیغاتی که در این چند ماه اتفاق افتاده نیز از همین موارد خواهد بود و در صورت هرگونه تخلفی، لغو و از سوی متخلفان جبران مافات خواهد شد.

آگاهی از نام تجاری

تبلیغات بیلبورد برای ایجاد آگاهی از نام تجاری و آگاهی از کسب و کار شما (یا محصول یا کمپین) ایجاد میشود تا مخاطبان شما با نام برند شما بیشتر آشنا شده و از محصولات و خدمات شما آگاهی پیدا کنند. یکی از مهمترین مواردی که در طراحی باید در نظر گرفته شود، محل نصب بیلبورد می باشد که در برخی مواقع از قبل تعیین شده است و در بعضی موارد دیگر بر عهده شما گذاشته می شود.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d8%af/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تبلیغات امن

امنیت SOC I و SOC II استانداردی برای نرم‌افزارهای حیاتی تجاری در نظر گرفته می‌شوند، بنابراین مراقب راه ‌حل‌ هایی باشید که با این استانداردها مطابقت دارند.

مقیاس پذیری

برخی از نرم افزارهای متداول ساینیج دیجیتال برای شبکه های کوچکتر (حدود 1 تا 20 صفحه یا بیشتر) به خوبی کار می کنند. با این حال، سعی کنید فراتر از آن گسترش پیدا کنید، و اغلب گردش کار وقت گیر می شود، یا مدیریت محتوا برای مجری تبلیغاتی محیطی در کمربندی شرق طاقت فرسا می شود. حرکت از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر هر بار که از یک راه حل پیشی می گیرید، کار اضافی زیادی را انجام می دهد. با انتخاب نرم‌ افزار دیجیتال ساینیج که می‌تواند با شما بزرگ‌تر شود، از آن اجتناب کنید. راه حل های مناسب به شما امکان می دهند 50، 100 یا 1000 نمایشگر را تقریباً به همان راحتی مدیریت کنید، به این معنی که مجبور نخواهید بود در مورد رشد آن گونه که می خواهید استرس داشته باشید.

چگونه گام به گام دیجیتال را به شبکه خود اضافه کنید

یکی از درس‌های بسیاری که در طول همه‌گیری COVID-19 آموخته‌ ایم این است که بتوانید کسب و کار خود را از راه دور اداره کنید واقعاً سودمند است. این البته در شرایطی غیر از بیماری های همه گیر نیز صادق است. ساده ‌تر و آسان‌ تر است که بتوانید نمایشگرهای خود را از یک مکان متمرکز مثل ARAD DATABASE پیگیری کنید و از هر کجا که هستید تغییرات اضطراری یا به‌روزرسانی‌های محتوای لحظه آخری ایجاد کنید.

اگر می خواهید در  در دهه 2020 موفق شوید، نظارت و کنترل از راه دور دارایی های  واقعاً یک نیاز اساسی است، بنابراین مطمئن شوید که نرم افزار  انتخابی شما از آن پشتیبانی می کند.

نظارت و کنترل از راه دور برای علائم دیجیتال

اینکه بتوانید شبکه ساینیج دیجیتال خود را از هر جایی راه اندازی کنید، مهم تر از همیشه است.

اگر جاه‌طلبی‌های بیشتری برای شبکه ساینیج دیجیتال خود دارید تا صرفاً قرار دادن محتوا بر اساس یک برنامه، چندین ویژگی وجود دارد که باید مطمئن شوید که پلتفرم دیجیتال ساینیج شما می‌تواند از آن پشتیبانی کند.

گزارش اثبات بازی

اگر متعهد به پخش محتوا در ساینیج دیجیتال خود هستید، مهم است که بتوانید متوجه شوید که هستیددر واقع به این تعهدات عمل می کند. به همین دلیل است که ارزش آن را دارد که روی پلتفرمی سرمایه گذاری کنید که شامل گزارش اثبات تبلیغات خوب باشد.

گزارش‌های می‌توانند به شما بگویند که محتوا چه زمانی پخش شده است، کجا پخش شده است، چه تعداد برداشت احتمالی داشته است، و انواع دیگری از اطلاعاتی که شما و هر مشتری یا شریکی می‌خواهید بدانید. اگر می خواهید واقعاً عملکرد محتوا در شبکه خود را درک کنید، این قابلیت را در اولویت قرار دهید.

برنامه ریزی خودکار محتوا + تحویل

به خصوص برای شبکه‌های بزرگ‌تر، زمان‌بندی دستی محتوا می‌تواند به دردسر بیفتد. همچنین جای زیادی برای خطا باقی می گذارد. به عنوان مثال، ممکن است لازم باشد مطمئن شوید که تبلیغات برای مارک های رقیب جداگانه نگه داشته می شوند، یا خواسته های تبلیغ کنندگان را برآورده کنید که تبلیغات آنها در حلقه مشابه محصولات یا صنایع خاص ظاهر نشود. و اگر یک تغییر لحظه آخری برای یک کمپین درخواست شود، ممکن است مجبور شوید کارهای زیادی انجام دهید و زمان بندی بسیاری از کمپین ها را تغییر دهید تا همه چیز مناسب باشد.

محتوا نویسی ها

با یک سیستم خودکار، همه اینها از بین می رود. شما پارامترهایی را وارد می کنید که تحت آن یک قطعه محتوا باید پخش شود و سیستم به طور خودکار زمان بندی و تحویل را مدیریت می کند. و اگر چیزی تغییر کند، سیستم از همه چیز برای شما مراقبت خواهد کرد - نیازی نیست به عقب برگردید و کل برنامه را با دست تغییر دهید.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%da%a9%d9%85%d8%b1%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d8%b4%d8%b1%d9%82/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تبلیغات بی درنگ

اگر تبلیغات را روی تابلوهای خود می فروشید، به نرم افزار ساینیج دیجیتال انتخابی شما کمک زیادی می کند تا فرآیند فروش را تا حد امکان آسان کند.

برخی از ابزارهای فروش، مانند خودمان، با در دسترس بودن موجودی زنده همگام‌سازی می‌شوند تا به تیم‌های شما کمک کنند تا معاملات را سریع‌تر و با خطاهای کمتری انجام دهند. اگر می خواهید تیم شما زمان کمتری را برای کارهای پرمشغله و زمان بیشتری را صرف فروش کند، به یک ابزار فروش اختصاصی  نیاز دارید.

پشتیبانی از فروش و تحویل برنامه ای

یکی دیگر از ویژگی های مهم مجری تبلیغات محیطی در اتوبان خلیج فارس مبتنی بر تبلیغات، پشتیبانی از تراکنش های برنامه ای است. این به شما این امکان را می دهد که اسلات های تبلیغاتی را روی نمایشگرهای خود به صورت خودکار بفروشید، و اسلات ها به بالاترین قیمت پیشنهادی داده می شود که هر نیازی را که برای تبلیغ کنندگان در شبکه شما می خواهید برآورده می کند.

برنامه نویسی در فضای اراد دیتابیس شروع به کار می کند، بنابراین اطمینان از اینکه شبکه شما از آن پشتیبانی می کند برای حفظ موفقیت در آینده مهم است.

مثال: این کمپین از  نشان می‌دهد که چگونه تراکنش‌های برنامه‌ای می‌توانند روی یک شبکه علامت دیجیتال کار کنند

بهینه سازی عملکرد خودکار + تعادل مجدد

فروش تبلیغات در اتوبان خلیج فارس به ندرت آنقدر ساده است که ما می خواهیم. شما یک معامله انجام می دهید، چند معامله دیگر انجام می دهید و ناگهان یک فرصت شگفت انگیز پیش می آید که با معاملات فعلی شما در تضاد است.

اگر نرم‌افزار شما از بهینه‌سازی بازده و تعادل مجدد خودکار پشتیبانی می‌کند، نیازی نیست از دست بدهید. در عوض، سیستم به طور خودکار برنامه شما را تغییر می دهد تا نتیجه مطلوب را برای اولویت های در حال تغییر شما ایجاد کند. اگر می‌خواهید برای موجودی آگهی‌های تبلیغاتی یک دلار برتر به دست آورید، این ویژگی‌ها بسیار مهم هستند.

پشتیبانی از انواع گوناگون فروش

اگر در حال فروش تبلیغات هستید، مهم است که بتوانید به روشی بفروشید که خریداران شما می خواهند بخرند. و خریداران می خواهند به روش های مختلف خرید کنند! برخی می‌خواهند بر اساس تعداد خاصی از نمایش‌ها خرید کنند، برخی می‌خواهند سهمی از موجودی را بخرند، برخی دیگر ممکن است بخواهند تعداد مشخصی از نمایش‌ها را در حلقه صفحه بخرند.

هرچه انواع خرید بیشتری بتوانید پشتیبانی کنید، شانس بیشتری برای فروش دارید، بنابراین هنگام ارزیابی نرم افزار ساینیج دیجیتال خود به این موضوع توجه کنید.

ادغام با یک CRM خوب

ابزارهای CRM مانند  قلب تپنده میلیون‌ها کسب‌وکار در سراسر جهان هستند و شرکت‌هایی که فهرست آگهی‌های دیجیتال را می‌فروشند نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اگر می خواهید بتوانید کسب و کار خود را از طریق  یا هر CRM دیگری اداره کنید، باید مطمئن شوید که به درستی با راه حل فروش ساینیج دیجیتال شما ادغام می شود. چه از طریق یک ادغام بومی یا یک API انجام شود، صحبت کردن این ابزارهای مهم با یکدیگر زندگی را برای شما بسیار آسان تر می کند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%84%db%8c%d8%ac-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد